MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED

Veebipoe www.okopai.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Memire OÜ (registrikood 17130497), asukohaga Rähni 26, Sindi linn, Tori vald ja Ostja, kes vormistab www.okopai.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimuse ankeedile oma isikuandmed (edaspidi Ostja), lepivad kokku alljärgnevates tingimustes ja need kehtivad kõigile isikutele, kes sooritavad tellimuse www.okopai.ee veebikeskonnas ning seeläbi sooritavad tehingu ostukeskonna omaniku Memire OÜ-ga.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse viivitamatult tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 tööpäeva jooksul.

3. Kohaletoimetamine

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  • Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

4. Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, va. eritellimustoodete puhul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada sellesisuline kiri, saates selle e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Tagastada ei saa eritellimusi, kuna eritellimus võib eeldata kangaste, detailide tellimist ja lisakulutusi, seetõttu on võimalik taganeda kuni 24 tundi tellimuse esitamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kolme päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@okopai.ee
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
  • Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

    6. Vaidluste lahendamine

    • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@okopai.ee
    • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
      Tarbijavaidluste komisjoni poole.
    • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.